sunnuntai 14. maaliskuuta 2010

Ei panta kiristä päätä...

I love hair bands (Alice bands), but I get horrible headache from wearing a normal ridgid (metallic, plastic, padded or not - doesn't matter) head band. Somehow the part of my skull behind my ears is really sensitive to tension and can kick start a mother of headaches in a mere couple of hours of wearing a head band. I'm superpleased of the current trend of soft fabric headbands. I picked up couple of really cute ones few days ago - aren't they cute?

Pidän hiuspannoista tosi paljon, mutta saan kamalan pääsäryn tavallisista 'kovista' (muoviset, metalliset, pehmustetut ja pehmustamattomat) hiuspannoista. Jostain syystä panta todellakin kiristää päätä ja vain parin tunnin hiuspannan pito saa aikaan järkyttävän jyskytyksen ohimossa. Olen siis suunnattoman onnellinen jo jonkin aikaa vallitsevasta pehmeiden kangaisten kuminauhahiuspantojen trendistä. Viime ostosretkejä tarttui muutama söpöläinen mukaan.

 Lindex - €6.95
Seppälä - €2.95







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti